Lp.

Nazwa rejestru

Podstawa prawna

Stanowisko pracy prowadzące rejestr

1.

Rejestr uchwał organów samorządu terytorialnego

§ 21 ust. 1 pkt 1 Instrukcji kancelaryjnej wprowadzonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22.12.1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U.Nr 112, poz. 1319 ze zmianami)

ds. obsługi Rady Miejskiej

2.

Rejestr skarg i wniosków

§ 21 ust. 1 pkt 2 Instrukcji kancelaryjnej wprowadzonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22.12.1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U.Nr 112, poz. 1319 ze zmianami)

ds. obsługi Rady Miejskiej

3.

Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw

§ 21 ust. 1 pkt 4 Instrukcji kancelaryjnej wprowadzonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22.12.1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U.Nr 112, poz. 1319 ze zmianami)

ds. obsługi Rady Miejskiej

4.

Rejestr zarządzeń burmistrza

§ 48 ust. 1 pkt 1 Instrukcji kancelaryjnej wprowadzonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22.12.1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U.Nr 112, poz. 1319 ze zmianami)

ds. obsługi Rady Miejskiej

5.

Rejestr wniosków i opinii komisji rady

§ 48 ust. 1 pkt 2 Instrukcji kancelaryjnej wprowadzonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22.12.1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U.Nr 112, poz. 1319 ze zmianami)

ds. obsługi Rady Miejskiej

6.

Rejestr interpelacji i wniosków radnych

§ 48 ust. 1 pkt 3 Instrukcji kancelaryjnej wprowadzonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22.12.1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U.Nr 112, poz. 1319 ze zmianami )

ds. obsługi Rady Miejskiej